Описание и
Изисквания:
Продължи успешно кариерата си в нашата търговска компания, залагаща на резултати и динамика. При нас ще откриеш многообразие от възможности, за да покажеш най-доброто от себе си. Сега ти даваме възможност да заемеш позицията „ОПЕРАТОР ЦЕНТЪР ЗА КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ“ и да участваш пряко в успеха на търговската структура.

Ще се наслаждаваш на работния ден, като:

– Приемаш входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи/потенциални клиенти и им предоставяш необходимата информация;
– Извършваш изходящи обаждания с цел маркетингови проучвания, напомняне за дължими плащания, продажба на продукти и др.;
– Осъществяваш координация между клиентите и офисите на компанията;
– Работиш със специализиран софтуер за запис на данните от проведените разговори;
– Осигуряваш високо ниво на клиентско обслужване по телефона;
– Спазваш установените процедури за работа и постигаш поставените цели.

Търсим точно теб, ако:

– Си отговорен и организиран в работата;
– Притежаваш отлични комуникативни умения, ясен изказ и отлична дикция;
– Обичаш да работиш в екип;
– Добри компютърни познания;
– Опитът на подобна позиция не е задължителен, но ще се счита за предимство.

Предлагаме ти:

– Възможност за работа в динамична среда и бързо развиваща се компания;
– Възможност за себеизява и професионални успехи;
– Дългосрочен професионален ангажимент;
– Трудов договор и атрактивни бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
– Работа БЕЗ нощни смени.

За да кандидатствате, моля изпратете подробна автобиография. Ще се свържем само с кандидатите, преминали предварително одобрение по документи.

Oбработването и ползването на личните данни в процеса по подбор се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.

Месторабота: Плевен

Прикачи CV: