Стартирай успешно кариерата си в нашата търговска компания, залагаща на резултати и динамика. При нас ще откриеш многообразие от възможности, за да покажеш най-доброто от себе си и ще приложиш на практика теоретичните си познания. Сега ти даваме възможност да стажуваш при нас на позицията „Експерт Управление на човешките ресурси“ за период от 6 месеца по Проект „Младежка зетост“.

Ще се наслаждаваш на работния ден, като:

• Подпомагаш дейностите в направление Човешки ресурси;
• Администрираш и обработваш документация, свързана с персонала;
• Съдействаш в процеса по подбор на нови служители;
• Подготвяш презентации, изготвяш справки и др.
• Създадеш полезни контакти и внесеш свежи идеи в работата.

Търсим точно теб, ако:

• Имаш завършено висше образование в областта на Човешките ресурси;
• Нямаш придобит стаж по специалността;
• На възраст си до 29 години включително;
• Имаш постоянен или настоящ адрес в гр. София;
• Амбициозен си и търсиш перспектива и възможности;
• Комуникативна личност си с желание за развитие в областта на управление на хора.

Предлагаме ти:

Интересни, предизвикателни и практически ориентирани задачи в екип от професионалисти и ментор, който ще те въвежда и насочва в работата. Наред с разнообразните възможности за кариера и развитие, ние ти предлагаме възнаграждение от 1008 лв. бруто на месец за 8-часов работен ден, трудов договор за 6-месечен стаж, въвеждащо и надграждащо обучение и др. Работното място се намира в централната част на гр. София. Заетостта е по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., Процедура „Младежка заетост“.

Ако сме предизвикали твоя интерес, моля изпрати ни твоята автобиография.

За да кандидатстваш, не трябва да си участник в никакви форми на образование или обучение. Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.