Често задавани въпроси

  1. 1
    Къде сте регистрирани?

    Дружеството е регистрирано в БНБ съгласно Закона за кредитните институции, и Комисията за защита на личните данни като администратор.

  2. 2
    Кой е адресът на регистрацияна "СИТИ КЕШ" ООД?

    Гр. София, ул.Славянска 29, ет.7

  3. 3
    Каква е дейността на фирмата ?

    Дружеството е финансова, небанкова институция, чиято основна дейност е отпускане и управление на потребителски заеми.

  4. 4
    Работя, но нямам сключен трудов договор. Бих ли могъл да кандидатствам и как съответно ще докажа доходите си?

    Няма проблем да кандидатствате за кредит при нас. Наш кредитен консултант ще ви посети  и ще ви  препоръча продукт, подходящ за вашия случай. С него можете да коментирате всички подробности около условията за взимане и връщане на кредита. 

  5. 5
    Защо да избера СИТИ КЕШ при положение, че на пазара вече има много фирми, които предплагат бързи заеми? С какво сте по-добри от тях?

    Ние имаме персонално отношение към всеки наш клиент, реагираме бързо и компетентно. Основно предимство на нашата компания е, че предлагаме разнообразни продукти, съобразени с нуждите на всеки.

  6. 6
    Ако кандидатствам и ми бъде отказано, след колко време мога да кандидатствам отново?

    Можете да кандидатствате отново след 30 дни. Важно условие е  да се е променило нещо във Вашия икономически и социален статус (например да е отпаднал някакъв Ваш разход, да имате допълнителен приход, нова месторабота и т.н.).

  7. 7
    Защо кредитните консултанти събират толкова информация за кандидатите за кредит?

    Ние отпускаме кредит без поръчителство и без ипотека, с цел улеснена процедура, която спестява вашето време. Решение за отпускане на кредита се взима само на база на предоставената от вас информация. Колкото повече, по-точна и по-ясна е тя, толкова по-лесно и по-бързо ще можем да дадем становище. А това увеличава вероятността да Ви бъде отпусната желаната сума.

  8. 8
    Какво става със събраната информация?

    “СИТИ КЕШ” ООД е администратор на лични данни по Закона за защита на личните данни. Компанията стриктно спазва изискванията на този закон. Ние не използваме получената информация за никакви други цели, освен за взимане на решение за отпускане или не на исканите кредити. Нашите служители са дискретни и ценят желанието и правото на Клиентите ни за конфиденциалност и стриктно опазване на всички данни получени в процеса на кандидатстване.

  9. 9
    Как мога да кандидатствам за кредит ??!

    За да кандидатствате е необходимо да се срещнете с наш консултант и да обсъдите всички подробности относно вашето кандидатстване (срок на кредита; вноски на кредита; лихви и т.н), тъй като нашите кредити са индивидуални. За да заявите връзка с консултант се обадете на телефон 0700 46 000 или попълнете онлайн Заявка за кредит.

  10. 10
    Какви са необходимите документи за кандидатстване?

    При попълването на молбата Ви за потребителски кредит, ще Ви бъде поискана валидна лична карта. По преценка на консултанта, може да ви бъде поискано решение на ТЕЛК.

  11. 11
    Как ще плащам вноските по кредита си ?

    Вноските по кредита може да заплащате директно на личния Ви кредитен консултант, в удобно за вас време и място, както и по банковата сметка, вписана в договора Ви за паричен заем.

  12. 12
    Мога ли да изтегля нов кредит преди да съм погасил старото си задължение?

    СИТИ КЕШ ви дава възможност да рефинансирате стария си кредит с по-голяма сума, ако отговаряте на условията за рефинансиране според политиката на компанията.

  13. 13
    В какъв срок отговаряме на запитвания и жалби

    Съгласно чл. 3.3 от Процедурата за разрешаване на жалби на Сити Кеш ООД, на всяко получено запитване или жалба от страна на клиент се отговаря в рамките на 10 работни дни. В случай, че този срок е недостатъчен, на клиента се изпраща изрично писмено уведомление за удължаване на срока. Моля, имайте предвид, че за най-голяма достоверност е добре да изпращате своите искания в писмен вид. В случай, че въпросът Ви е зададен устно (по телефон или лично на наш служител), е възможно да се свържем с Вас допълнително с молба да изложите проблема подробно писмено.